Tips for høysensitive

Tips i hverdagen som høysensitiv

Hei og velkommen.

Så hyggelig at du vil ha mine tips for hvordan du kan skape mer balanse i hverdagen som høysensitiv. Får at du skal få mine gratis tips, legger du igjen din mailadresse i boksen under her og tipsene vil straks dukke opp i din mailboks. Nå vil jeg at du skal sjekke mailboksen din. Har det ikke dukket opp noen mail fra meg så sjekk spamfilteret/søppelpost det hender at den kan legge seg der. Skulle du allikevel ikke mottatt mailen så send meg en mail på post@anett-kristin.no Når den dukker opp setter jeg stor pris på om du svarer meg på mailen så vet jeg at du har fått den. Gleder meg til å høre om du liker tipsene mine og hva du skal begynne å gjøre først.

Hører fra deg

Gratis tips for mer balanse I hverdagen for høysensitive

[mc4wp_form id=»1669″]

Hverdagen som høysensitiv

Høysensitive mennesker er bl. annet mer sensitive og vare´ på lukt, lys, stemninger og lyder.  De oppfatter lett stemninger i ett rom, konflikter under overflaten, hvordan andre egentlig har det. De er oppmerksomme på ting og situasjoner. De legger merke til alt som skjer rundt seg, og blir derfor ofte overstimulert.
Å være høysensitiv kan være en utfordrende i hverdagen for mange.
Ofte går de rundt og føler seg annerledes enn andre. Hvorfor reagerer jeg på den og den måten? – ikke alle vet at de er høysensitive og går derfor rundt og føler seg annerledes enn andre og ofte kan selvfølelsen ha fått seg en knekk.

Varm hilsen fra
Anett-Kristin
Din helse og velvære coach

Anett-Kristin Andersen
Din helse og velvære coach

FØLG ANETT-KRISTIN
PÅ FACEBOOK OG INSTAGRAM ELLER SNAP; ANETT-KRISTIN.NO

ANETT-KRISTIN.NO – ET BEDRE LIV 
NLP COACHING – HEALING OG BERØRINGSTERAPI –  FENG SHUI
enebakk

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *